TPMS senzor CUB EU 433 MHz

Kód výrobku: 03831
Hmotnost: 0,04 Kg
Značka: CUB
Cena bez DPH 799,00
Cena s DPH 966,79
ks
skladem

Popis produktu

Programovatelný TPMS elektronický senzor (snímač) tlaku v pneumatice - CUB. Senzor včetně ALU ventilu.

U většiny vozů se senzor načte automaticky po ujetí cca 10km (viz. aplikační tabulka k ventilům).

Výhody TPMS senzorů CUB:

  • garantovaná kapacita SONY baterie v senzorech je o 30 % vyšší než u ostatních TPMS senzorů (min. 5 - 7 let)
  • testováno u výrobců opravných sad pneu (pěna na opravy defektů) tyto senzory se i přes tuto opravu nepoškodí
  • jednou z největších výhod je však cena, která je o mnoho nižší než konkurenční TPMS
  • vysoce kvalitní hliníkové ventily, které neoxidují vlivem klimatických podmínek a vydrží po celou dobu funkčnosti baterie
  • velké procento senzorů se automaticky párují s Vaším vozem, tudíž není nutno čipovat (viz. aplikační tabulka k diagnostice CUB, nebo možno ověřit u nás telefonicky)

Utahovací moment převlečné matice ventilu 4 Nm. Utahovací moment šroubku 2 Nm. TPMS senzor je určený pro alu kola i plechové disky. Frekvence senzoru dle evropské normy 433 MHz. Tpms senzor obsahuje baterii SONY. Deklarovaná výdrž baterie výrobcem 5-7 let.

Co je to vlastně TPMS?

Řidiči automobilů se stále častěji setkávají ve svých automobilech s novým systémem sledování (monitorování) tlaku v pneumatikách (Tyre Pressure Monitoring System). V každém kole je instalovaný TPMS elektronický ventilek – senzor. Ten komunikuje radiovými vlnami s řídící jednotkou v automobilu. Senzor TPMS měří a zasílá informace o tlaku, teplotě v pneu a stavu baterie senzoru, která zásobuje senzor. V případě problémů (poklesu tlaku v pneumatice) centrální jednotka v automobilu upozorní řidiče. Tento systém nejenom hlídá Vaši bezpečnost, ale má i příznivý vliv na spotřebu paliva a opotřebení pneumatik. Zatímco v USA jsou již všechna nově vyráběná vozidla tímto systémem vybavena, v Evropě je tento systém vybavení, známý pod anglosaským označením TPMS (Tyre Pressure Monitoring System).

Opatření ve prospěch bezpečnosti a životního prostředí.

Pokud se toto všeobecné zavedení systému kontroly tlaku zaměřuje nejprve na zlepšení bezpečnosti, zároveň snižuje i dopad na životní prostředí automobilového provozu. Četné studie ve skutečnosti ukázaly, že podhuštěné pneumatiky mají za následek přílišnou spotřebu paliva a  předčasné opotřebení pneumatik. Stejně tak při svém každoročním průzkumu Bridgestone konstatoval, že dvě třetiny evropských automobilistů jezdilo s podhuštěnými pneumatikami. Výrobce spočítal, že tato situace způsobila zbytečnou spotřebu 2 miliard litrů paliva a emise 4,8 milionů tun CO2 navíc.

Jak funguje TPMS?

Provoz snímače tlaku je jednoduchý. Tlak vzduchu působí na piezo-krystalovou membránu prostřednictvím malého otvoru. Rozdíl tlaku je poté převeden na rozdíl napětí. Ten komunikuje radiovými vlnami s řídící jednotkou v automobilu o frekvenci 433 Mhz (v Evropě). Pozor, snímače jsou choulostivé. Při výměně pneumatik o nich nezapomeňte říci Vašemu servisu. Předejdete tak jejich poškození či ztrátě!

Montáž TPMS senzoru a ventilu

© 2019, Všechna práva vyhrazena V&W Morava, s.r.o. Created by FEO